«Приводом зібрати комісію слугував стан доріг, який погіршується в Миколаївській області»,- засідання тимчасової депутатської комісії Миколаївської обласної ради з питань контролю ефективності використання бюджетних коштів під час ремонту доріг

У п’ятницю, 23 лютого, відбулось засідання тимчасової депутатської комісії Миколаївської обласної ради з питань контролю за ефективністю використання бюджетних  коштів  всіх рівнів, які виділяються і використовуються під час ремонтних робіт на дорогах Миколаївської області. Засідання тривало дві з половиною години. Протягом цього часу депутати, члени постійної комісії, відзначали ігнорування посадовими особами Миколаївської обласної державної адміністрації участі в засіданнях тимчасової комісії. Бажаного результату не принесла десятихвилинна перерва. Запрошені заступники голови Миколаївської обласної державної адміністрації так і не з’явилися. Депутати Миколаївської обласної ради пропонували першому заступнику голови Миколаївської обласної ради Івану Кухті скликати засідання сесії з метою розгляду одного єдиного питання: стан справ у дорожній галузі. Депутат Тетяна Демченко додала вимогу про звіт миколаївської обласної державної адміністрації щодо виправлення ситуації на дорогах області.

 


       Під час засідання тимчасової комісії Тетяна Демченко  виступила з пропозицією, щоб сесія облради, а не аж ніяк обласна державна адміністрація,  розподіляла 287 млн ​​грн субвенції з державного бюджету, виділених на обслуговування державних доріг, переданих на баланси місцевих органів влади. Депутат запропонувала заслухати на наступному засіданні комісії пропозиції щодо реформування облавтодору, який буде обслуговувати державні дороги, передані на баланси місцевих органів влади.
       Згодом Тетяна Демчекно запропонувала звернутися до обласної державної адміністрації , щоб в майбутньому 300 млн грн, виділених на ремонт траси Н-14 «Миколаїв - Кропивницький", не перерозподілялися на інші напрямки. За її словами, потрібно також прописати, щоб ці гроші були виділені не на ремонт ділянки траси між кордоном Миколаївської та Кіровоградської областей  ( від кордону до Возсіятського), а на більш проблемні ділянки.

                Жодна із пропозицій проголосована не була.


       «Приводом зібрати комісію слугував стан доріг, який погіршується в Миколаївській області. Ми об’їжджаємо  дуже багато доріг. У тому числі Т 15-09 - це Баштанка - Березнегувате. Вона знаходиться в дуже жахливому стані. І на превеликий  жаль вона вже «О» значення. Її перевели в місцеве значення без ремонту. Якби місцеві ради брали її і розуміли, в якому саме стані вона знаходиться, то напевно, не приймали б її на баланс. Що стосується Н 11, тоя думаю, що в цьому році вона буде закінчена. У катастрофічному стані дорога Н -14. Тому, саме цей напрямок було обраний  нами, як перспективний, для ознайомлення.
Виїхали, подивилися і переконалися в катастрофічному стані дороги. За зимовий період там ще гірше стало. У минулому році гроші були виділені. Умовна проїжджаємість  була зроблена. Тільки -но сніг зійшов, виявилося, що рух транспорту  знову ускладнений, його взагалі там немає. І там стан ще більше погіршився. Також проїхали по трасі в бік Веселинове і Доманівки. Цей напрямок останні років десять в такому поганому стані. Транспорт, окрім місцевих жителів, по ній теж мало рухається. І на неї також необхідно  звертати увагу. Нам би дуже хотілось, щоб міністерство також звернуло на неї увагу », - прокоментував Іван Кухта сьогоднішнє засідання комісії.